Η ΠΡΩΤΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΓΡΟ ΣΤΙΒΟ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ - ΝΑΥΣΙΘΟΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ-ΤΗΛ.-ΦΑΞ 2661048531-e-mail. nafswim@gmail.com


Οι ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ στο παραπάνω τηλέφωνο η μέσω eimail και στα κινητα 6945245079-6972024508


ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΟΝΟΜΑΣΙΑΣ ΝΑΥΣΙΘΟΟΣ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ:ΝΑΥΣΙΘΟΟΣ

BΙΝΤΕΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ .....MULTINATIONS JUNIOR CORFU 2011-read more

Κυριακή 17 Μαΐου 2009

ΦΕΛΠΣ-ΑΡΧΙΣΕ Η ΠΤΩΣΗ; Η ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ.


Τελικά δεν είναι ανίκητος. Ο Μάικλ Φελπς γνώρισε την πρώτη του ήττα μετά από σχεδόν ένα χρόνο κυριαρχίας στις πισίνες. Ο Αμερικανός κολυμβητής που κατέκτησε οκτώ χρυσά μετάλλια στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου αλλά δεν είναι εξίσου καλός στο ύπτιο είδε την… πλάτη του συμπατριώτη του, Άαρον Πίρσολ, στα 100μ. του συγκεκριμένου στυλ στο Grand Prix της Σάρλοτ. Ο Πίρσολ, που είναι και ο κάτοχος του παγκοσμίου ρεκόρ στα 100μ. ύπτιο, χρονομετρήθηκε με 53.32, ενώ ο 23χρονος Φελπς με 53.79.

«Δεν μου αρέσει να χάνω και το σίγουρο είναι πως ο Άαρον έχει το πάνω χέρι αυτή τη στιγμή. Με τον Άαρον έχουμε τις μάχες μας εδώ και χρόνια κι αυτό είναι το ωραίο στις κόντρες μας. Είναι αγωνιστής, ένας ανταγωνιστής και κάποιος που μου αρέσει να συναγωνίζομαι,» δήλωσε ο Φελπς, που είχε ηττηθεί από τον Πίρσολ στις 17 Μαΐου 2008 στο Grand Prix της Σάντα Κλάρα, στα 200μ. ύπτιο. «Είμαι σίγουρος πως ο Μάικλ γνωρίζει πως δεν είμαι έτοιμος να παραιτηθώ. Κανείς δεν χαρίζει τίποτα σε κανέναν. Ήθελα να είμαι νικητής σήμερα. Κι αυτός (Φελπς) είναι πάντα έτοιμος για όλα. Δεν του αρέσει να χάνει», είπε ο Πίρσολ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΝΑΥΣΙΘΟΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ